Spis treści

Dlaczego powinieneś zacząć sprzedaż fajerwerków na swoim stoisku?

Dlaczego powinieneś zacząć sprzedaż fajerwerków na swoim stoisku?

Sprzedaż fajerwerków po Świętach Bożego Narodzenia.

Halloween i Święto Wszystkich Świętych za nami, ale już niebawem najsłynniejsze święta w roku: Boże Narodzenie i Sylwester. Jeśli chcecie skorzystać z tej szczególnej okazji, by zaproponować swoim klientom wyjątkowe produkty – ten wpis jest właśnie dla Was!
Bez względu na to, czy macie już jakieś doświadczenie w sprzedaży produktów sezonowych, czy stawiacie swoje pierwsze kroki w handlu, warto rozważyć poszerzenie swojej oferty o coś naprawdę wystrzałowego!
Choć, wbrew obiegowej opinii, pokazy pirotechniczne cieszą się popularnością na różnych eventach przez cały rok, to jednak Sylwester stanowi okazję, dla której po fajerwerki sięga chętnie także przysłowiowy Kowalski. Z takiej okazji warto skorzystać.

No dobrze, ale czy sprzedaż fajerwerków się opłaca?

Średnia sprzedaż fajerwerków tuż przed Sylwestrem zależy oczywiście od miejsca, w którym ulokowane jest stoisko. W przypadku zwykłego namiotu, w którym liczycie na zainteresowanie przechodniów, sprzedaż fajerwerków stanowi od 5 do 15 tysięcy. W przypadku lokalizacji w pobliżu centrów handlowych i supermarketów wzrasta ona znacząco i można liczyć już na sprzedaż od 50 do 100 tysięcy.
Atrakcyjność inwestowania w branżę pirotechniczną wynika też z wysokiej marży, która sięga 80-90%. Krótki okres, w jakim można osiągnąć znaczące przychody, czyni tę inwestycję szczególnie opłacalną.

Jakie fajerwerki są najbardziej popularne?

Obecnie najpopularniejsze okazują się baterie. Zapewniają one wysoki poziom bezpieczeństwa. Można cieszyć się dzięki nim dużą ilością wystrzałów, są także bardzo atrakcyjne wizualnie.
Imponująco prezentują się także rakiety, które są również chętnie kupowane przez klientów. Dają one wysoki zasięg lotu, dzięki czemu można uzyskać zapierające dech w piersiach efekty.

A co z miłośnikami zwierząt?

Także w Polsce widoczny jest już trend przywiązywania dużej wagi do ekologii. Coraz większą troską otaczamy zwierzęta i nie chcemy bawić się kosztem naszych pupili. Zwierzęta często płoszą się pod wpływem wystrzałów. W związku z tym często wskazuje się na szkodliwość tradycyjnych petard.
Nie wszyscy są świadomi, że istnieje alternatywa. Różnorodność panująca na rynku pirotechnicznym jest ogromna, a przy tym branża wciąż się rozwija. Obecnie dostępne są ciche fajerwerki, przyjazne zwierzętom. Warto zachęcić klientów do zakupu takich produktów, bo dzięki temu wielu z nich z pewnością chętniej zainwestuje w taką zabawę.

Zegar tyka!

Choć przed nami jeszcze cały Adwent, to ani się obejrzymy, a już przyjdzie pora na sylwestrowe odliczanie do Nowego Roku. Marketingowcy i przedsiębiorcy są świadomi konieczności prezentowania swoich artykułów z wyprzedzeniem, dlatego mieliśmy okazję oglądać już pierwsze świąteczne reklamy.
Warto więc nie zwlekać z przedświątecznymi inwestycjami, tym bardziej, że chcąc skorzystać z możliwości, jakie daje branża pirotechniczna, trzeba się zapoznać z podstawowymi wymaganiami związanymi ze sprzedażą fajerwerków.
Podstawowe informacje na temat przygotowania stoiska i towaru przygotowaliśmy dla Was we wcześniejszym wpisie:

Na fajerwerkach można zarobić.

CTA

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Obserwuj nas na:

To też powinno Cię
zainteresować

Zapisz się na
newsletter

Zapisz się za 0 zł i otrzymuj świeże porcje wiedzy o naszej ofercie,
promocjach i nowinach ze świata fajerwerków!